AASIA TYÖKENTTÄNÄ

Aasia työkenttänä asuinpaikkana Myanmar

Olemme Tasasen perhe, joka on ollut kentällä vuodesta 2007. Matkamme Aasiassa alkoiIntian Mumbaista ja on johtanut meidät asettumaan tällä hetkellä Myanmarin Yangoniin.
Työskentelemme paikallisten helluntaiseurakuntien työyhteydessä sekä muiden Fidan paikallisten kumppanien kanssa. Yhteinen työmme perheenä kohdistuu lähinnä Myanmariin ja erityisesti lasten ja nuorten koulutuksen tukemiseen, mutta myös rauhanrakennus toiminnan toteuttamiseen yhteistyössä paikallisen helluntaiseurakuntaliikkeen kanssa. Jukan työ ulottuu myös laajemmalle Aasiaan hänen toimiessaan aluepäällikkönä Aasiassa (vastuumaat Myanmar, Bangladesh, Intia sekä Kambodzha).Jukan vastuulla on Fidanlähetystoiminnot, kehitysyhteistyö, diakoniatyö sekä humanitäärinen työ.
Yhteisenä näkynämme on kohdata ja koskettaa Aasian kansoja rakkaudella, jonka olemme saaneet Jumalalta. Kulkemalla rinnalla aidosti, kohdaten ja kuunnellen ihmisiä riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tai kastiin he kuuluvat. Osoittaa syvää ja todellista välittämistä, jonka uskomme tapahtuvan vain Pyhän hengen ja Jumalan rakkauden kautta. Näkymme on myös tukea paikallisia seurakuntia seurakunnan istutustyössä, sekä auttaa niitä olemaan vahvempia vaikuttajia omassa yhteiskunnassaan.

Aasian lähetysterveisin, Family Tasanen